Bag

Your bag is empty

Continue shopping

Αγαπημένα

My wishlist

Η λίστα είναι άδεια - δεν έχεις ορίσει κάποιο προϊόν ως αγαπημένο
Blog / Article

Άρθρο

Από που αγοράζω και τι ισχύει με την εγγύηση σε Dell laptop…

Από που αγοράζω και τι ισχύει με την εγγύηση σε Dell laptop…

Σε αυτό το άρθρο θα απαντήσουμε σε κάποια από τα συνηθέστερα ερωτήματα που μας θέτετε σχετικά με την εγγύηση σε Dell laptops : Τι αντιπροσωπείας είναι το Dell laptop που έχετε στο site σας? Ισχύει η εγγύηση? Αν προσθέσω δίσκο SSD ή μνήμη RAM χάνω την εγγύηση?


Μιλήσαμε λοιπόν με το Support της Dell στο 2108129810 και πήραμε τις παρακάτω απαντήσεις:

Αν είναι αγορασμένο το laptop με Ελληνική Εγγύηση τότε συνήθως για τις σειρές 3000 είναι 2 χρόνια εγγύηση με έναν χρόνο next business day* και έναν χρόνο collect and return**.

Αν το laptop είναι οποιασδήποτε άλλη σειράς τότε έρχεται με τον 1ο χρόνο Dell premium support*** και τον δεύτερο Collect and return.
Βέβαια, αν μιλάμε για XPS ή Alienware τότε έρχονται με 2 χρόνια premium support.
Όλα αυτά ισχύουν εφόσον έχετε το παραστατικό αγοράς με τον σειριακό αριθμό του προϊόντος.

Αν έχει εισαχθεί από χώρα της Ευρώπης η εγγύηση έχει να κάνει με την χώρα από την οποία έχει γίνει η εισαγωγή. Για παράδειγμα αν έχει έρθει από Αγγλία η εγγύηση είναι συνήθως ένας χρόνος collect and return. Αν έχει έρθει από άλλη χώρα που ισχύουν τα 2 χρόνια εγγύηση τότε το laptop έχει 2 χρόνια εγγύηση και στην Ελλάδα.

Ομοίως, αν έχετε αγοράσει ένα notebook με Ελληνική εγγύηση 2 χρόνων και βρεθείτε στην Αγγλία η εγγύηση που θα έχετε εκεί είναι 2 χρόνια και όχι 1 χρόνος που θα έχει κάποιος αν αγοράσει το λάπτοπ από το Ηνωμένο Βασίλειο.

Πέρα από την κλασσική εγγύηση διετή εγγύηση που σας είπαμε προηγουμένως τον τελευταίο καιρό η Dell λανσάρει και την Dell premium support. H premium εγγύηση καλύπτει, συνήθως, premium σειρές όπως είναι τα Alienware τα XPS και τα gaming laptops G series.

Μιλήσαμε για εγγύηση Ευρώπης ας μιλήσουμε και για αυτά που έρχονται από Αμερική.
Στην περίπτωση λοιπόν που σας πουλήσει κάποιος Dell laptop που το έχει φέρει από Αμερική, εγγύηση θα έχετε εδώ στην Ελλάδα ή όπου αλλού στην Ευρώπη και αν βρεθείτε, ΜΟΝΟ εάν έχει αγοραστεί με Premium Support από Αμερική…

Σχετικά με την προσθήκη SSD δίσκου, μνήμης RAM ή ακόμα και στην εγκατάσταση Windows σε laptop που έχει αγοραστεί με λειτουργικό Linux ισχύουν τα παρακάτω :
Δεν έχετε κανένα θέμα με την εγγύηση αν προσθαφαιρέσετε δίσκο ή μνήμη. Αρκεί να είστε προσεκτικοί κατά την διαδικασία και να μην προκαλέσετε οποιαδήποτε φθορά στον φορητό υπολογιστή.

Είναι λογικό αν κάνετε κάποια ζημιά να χάσετε την εγγύηση.
Καλό θα είναι να ανοίγει το laptop κάποιος έμπειρος τεχνικός και όχι όποιος νάνε … αυτή είναι προσωπική μας άποψη…
Επίσης, από θέμα εγγύησης δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα αν βάλετε windows σε laptop που έχει αγοραστεί με linux.

Τέλος, θα θέλαμε να σας πούμε και κάτι ακόμα.
Δεν είναι ίδια η αξία ενός laptop με 1 χρόνο εγγύηση collect and return συγκριτικά με ένα λάπτοπ με τα ίδια ακριβώς τεχνικά χαρακτηριστικά αλλά με δύο χρόνια εγγύηση.
Για να μετατρέψει κάποιος την εγγύηση από ένα χρόνο σε δύο χρόνια next business day πρέπει να δώσει ένα ποσό της τάξης των 150€(η τιμή εξαρτάται από το μοντέλο).
Για να την μετατρέψει σε 2 χρόνια premium support θα πρέπει να δώσει ένα ποσό της τάξης των 200€(η τιμή εξαρτάται από το μοντέλο).
Ένα κλασσικό παράδειγμα είναι πως αν κάποιος αγοράσει ένα alienware με έναν χρόνο εγγύηση collect and return για να το κάνει με 2 χρόνια premium support θα πρέπει να δώσει 200€ !!!
Αν το alienware έχει έρθει από Αμερική τότε καλό θα είναι να ρωτήσετε αν έχει εγγύηση…

Αυτό λοιπόν που σας μπερδεύει κάποιες φορές και μας ρωτάτε τι αντιπροσωπείας είναι το laptop είναι η τιμή πώλησης. Είναι λογικό όπως σας εξηγήσαμε παραπάνω ο ίδιος φορητός υπολογιστής με ένα χρόνο χρόνο collect and return να είναι 200€ φθηνότερος από αυτόν που έχει 2 χρόνια premium support…
Επομένως οι σωστές ερωτήσεις που πρέπει να κάνετε είναι :
α) Πόσα χρόνια εγγύηση έχει το laptop?
β) Τι εγγύηση έχει ? next business day, collect and return ή premium support?

*Next business day: Έρχεται τεχνικός από την Dell την επόμενη εργάσιμη και επισκευάζει το laptop
**Collect and return: Έρχεται courier στον χώρο σας παραλαμβάνει το laptop και το επιστρέφει επισκευασμένο.
***Dell premium support: Είναι η super εγγύηση και μπορείτε να δείτε όλες τις λεπτομέρειες εδώ.

preloader